Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A német T-Online több száz vásárlói értékelést rendelt egy ügynökségtől, hogy feltuningolja internetes vásárlási oldalát – írja a Spiegel. A tekintélyes német hetilap információi szerint a megrendelt szövegeknek „pezsgő vásárlói vitát” kellett imitálniuk.
Az ügynökség jól megtervezte a mintegy ezer vásárlói álértékelést: a szövegírók azt az utasítást kapták, hogy bújjanak a vásárlók bőrébe és a lehető leghitelesebben és természetesen fogalmazzák meg a termékértékeléseket. Nem feltétlenül saját kútfőből kellett kiagyalniuk a szövegeket, hanem azt tanácsolták nekik, nyugodtan támaszkodjanak az interneten fellelhető valódi vásárlói értékelésekre. A valósághűség kedvéért negatív értékeléseket is kellett írniuk.
A Deutsche Telekom a Spiegelnek azt a magyarázatot adta a történtekre, hogy egy „túlbuzgó szolgáltató” a ludas és a konszern nem is tudott a megbízásról. Az online vásárlási portál a Telekom leányvállalata, a T-Online része, amely önállóan, az anyavállalattól függetlenül intézi üzleti ügyeit. A Telekom szóvivője szerint ezúttal alaposan túllőttek a célon, ezért a bejegyzéseket közben törölték. A Textprovider nem volt hajlandó nyilatkozni a Spiegelnek.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.