Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az ÖYB befejezte mintegy 2 ezer kilométernyi autópálya, valamint a Boszporusz-szorost átívelő két isztanbuli híd privatizálásának előkészítését - írja a Hürriyet Daily News.
A napilap szerint valószínűsíthető, hogy egy csomagban értékesítik majd a Boszporusz- és Győzedelmes Mehmed szultán hidakat, valamint az ország különböző területein lévő kilenc autópályát. Az ügyletet jövőre véglegesíthetik. A pályázatot elnyerő befektető negyed évszázadra kapja meg az útvonalak üzemeltetési jogát. Ezen felül a kormány értékesítheti az úthálózathoz tartozó töltőállomásokat és vendéglátó ipari létesítményeket is. Az új tulaj a közlekedési hatóság engedélyével további létesítményeket telepíthet a meglévők mellé. Nevük elhallgatását kérő kormányzati források szerint a kormány a privatizálástól egy "színes úthálózat" kiépülését várja.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
A melegellenes törvény elfogadása óta nőtt a közösség tagja elleni erőszakos bűncselekmények száma, és ma is magas az LMBTQ-emberek egyenjogúságát elutasítók aránya, vagyis nem maradt hatástalan a kormány homofób retorikája. A tiltottá lett Pride üzenete aktuálisabb, mint valaha.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában.