szerző:
ecoline.hu
Tetszett a cikk?

A japán Panasonic, a világ elsőszámú plazmatévégyártója, a 2010 szeptember 30-án zárult második üzleti negyedévet a 31 milliárd jenes (385 millió dolláros) adózott eredménnyel zárta.

A Bloomberg elemzői konszenzusa 28,9 milliárd jen volt; egy évvel korábban a társaság ötöd ekkora, 6,1 milliárd jenes profitról számolt be.

Az árbevétel 27 százalékkal, 2,21 milliárd jenre, az üzemi eredmény 74 százalékkal, 85,2 milliárd jenre emelkedett.

A Panasonic ugyanakkor nem módosított az egész éves várakozásokon: a 2011. március 31-én záruló üzleti évben továbbra is 85 milliárd jenes adózott eredményre, 310 milliárd jenes üzemi eredményre és 8900 milliárd jenes árbevételre számít.

Ecoline

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!