Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A magyar lakosság összesített betétállománya 25,8, a hitelállománya 10,8 milliárd forinttal csökkent szeptemberben, a devizahitel 41,1 milliárddal mérséklődött.
A szezonálisan nem igazított adatok szerint szeptemberben a háztartások hitelállománya tranzakciókból eredően (az átértékelődésektől és az egyéb volumenváltozásoktól megtisztítva) 10,8 milliárd forinttal mérséklődött. Ezen belül a forinthitel-felvétel 30,3 milliárd forinttal haladta meg a törlesztéseket, a devizahitelek állománya pedig a tranzakciókból eredően 41,1 milliárd forinttal csökkent.
Csökkent a lakosság betétállománya
A betétállomány a tranzakciókból eredően 25,8 milliárd forinttal csökkent, forintbetéteknél 34,9 milliárd forint nettó betétkivonásra, míg a devizabetéteknél 9,0 milliárd forint nettó betételhelyezésre került sor.
Vállalatok: 70 milliárd forintnyi devizahitelt törlesztettek
A szezonálisan nem igazított adatok szerint a nem pénzügyi vállalatok forinthiteleinek állománya a tranzakciókból eredően 41,0 milliárd forinttal nőtt, míg a devizahiteleinek állománya 70,6 milliárd forinttal csökkent. Összességében nettó hitelállományuk 29,9 milliárd forinttal csökkent.
A nem pénzügyi vállalatok betétállománya tranzakcióból eredően összességében 105,1 milliárd forinttal csökkent, 154,7 milliárd forint nettó forintbetét-kivonás és 49,5 milliárd forint nettó devizabetét-elhelyezés történt.
MNB
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.