Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az erős jen, és a folyamatos visszahívások sem lassították a világ legnagyobb autógyártóját, a Toyotát üzleti éve második negyedévében.
A japán Toyota a július és szeptember közötti három hónapban 98,7 milliárd jenes (1,22 milliárd dolláros) adózott eredményt ért el, ami több mint négyszerese a 2009 hasonló időszakában realizált profitnak. A szép számokat látva a Toyota vezetése javított egész éves prognózisán is: most úgy látják, hogy a 12 havi nyereség elérheti a 350 milliárd jent szemben a korábban kilátásba helyezett 340 milliárddal. Az előrejelzés módosítása azt mutatja, hogy a gyártó hírnevét az sem tépázta meg, hogy az elmúlt egy évben több mint 10 millió autót voltak kénytelenek visszahívni.
A sikeres második negyedévet néhány fontosabb piac talpra állásának köszönhette a cég. A Toyota hazai piacán 90, a többi ázsiai országban 62, a feltörekvő latin-amerikai, afrikai és közel-keleti államokban pedig 58 ezer autóval értékesített többet az említett időszakban, mint egy évvel korábban. Tovább szűkült azonban az európai és az amerikai piac: az Egyesült Államokban 3, míg Európában 41 ezer gépkocsival kevesebb kelt el.
A Toyota néhány napon belül már a negyedik japán autógyártó, amely javít egész éves előrejelzésein. Korábban a Honda, a Nissan és a Suzuki is hasonló lépésre szánta el magát, amely annak fényében lehet kissé meglepő, hogy a japán gyártók versenyképességének nem tesz túl jót az erős jen. Ráadásul a Toyota most erősebb helyi devizával számol, mint év elején.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A járművek hivatalosan „kulcsos autók”, azaz megfelelő vezetői döntés esetén bármelyik dolgozó használhatja – például az elnökség tagjai is.
A munka minőségét sok kritika érte.
Szokták mondani, hogy a zenész ne politizáljon, de akkor a politika meg ne szóljon bele a zenébe – vélekedett.