Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Arra kötelezte a brit legfelsőbb bíróság a La Manche-csatorna alatti Csalagút személyvasúti forgalmát szolgáltató Eurostart, hogy mutassa be azokat az értékeléseket, amelyek alapján úgy döntött, hogy ezentúl ne a francia Alstom, hanem a Siemens AG szállítson 600 millió euró értékben vasúti szerelvényeket - közölte csütörtökön az Alstom.
A francia gépipari vállalat közleménye szerint a bíróság azután hozta meg ezt a döntést, hogy az Alstom egy újabb keresetet nyújtott be, amelyben a német vetélytárs által megnyert pályázat semmissé nyilvánítását kérte. Október 29-én a brit legfelsőbb bíróság elutasította az Alstom azon keresetét, amelyben annak a pályázatnak a felfüggesztését kérte, amelynek eredményeként az Eurostar bejelentette: a Siemens AG szállíthat tíz vasúti szerelvényt 600 millió euró értékben.
Eddig kizárólag az Alstom szállíthatott szuperexpresszeket az Eurostarban 55 százalékos részesedéssel rendelkező francia állami vasúttársaságnak, az SNCF-nek. Patrick Kron, az Alstom elnök-vezérigazgatója már november 4-én jelezte, hogy addig kívánják folytatni a pereskedés, amíg el nem érik a pályázat megsemmisítését.
A csütörtökön kiadott közlemény szerint az újabb keresetet már be is nyújtották a londoni legfelsőbb bíróságon, ahol szerdán tartották az ügyben az első meghallgatást. Ezen a bíróság meghatározta az eljárás menetét és 2011 októberére jelölte ki a per időpontját, valamint arra kötelezte az Eurostart, hogy mutassa be azokat az értékeléseket, amelyek átadását megtagadta a gyorsított eljárásban.
A francia kormány és az Alstom korábban több fórumon is tiltakozott amiatt, hogy szerintük a Siemens által kínált szerelvények nem felelnek meg a Csalagútban érvényes szigorú biztonsági követelményeknek. Kifogásuk szerint a pályázaton nem lehetett volna elfogadni a Siemens által fejlesztett, osztott hajtású szerelvényeket.
Peter Löscher, a Siemens elnöke csütörtöki müncheni sajtótájékoztatóján úgy reagált a per hírére, hogy "nagyon jól alszik éjszaka". "Átlátható pályázaton nyertük el a megrendelést és ez nagyon nagy öröm számunkra" - hangsúlyozta a német vállalat vezetője.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.