Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A TVK-csoport harmadik negyedévi adózott eredménye 1,953 milliárd forint volt, 40,8 százalékkal magasabb az egy évvel korábbinál - közölte a társaság nem auditált, konszolidált, nemzetközi számviteli szabvány (IFRS) szerinti beszámolójában a BÉT honlapján szerdán.
Az első háromnegyedévi adózott eredmény 1,36 milliárd forint volt, szemben a 2009. évi azonos időszaki 7,6 milliárd forintot meghaladó veszteséggel. Az értékesítés árbevétele a harmadik negyedévben éves összehasonlításban 27,7 százalékkal, az első háromnegyedévben pedig 45,1 százalékkal nőtt: 97,5 milliárd forintot, illetve 270 milliárdot tett ki.
A harmadik negyedévi üzleti eredmény 2,4 milliárd forint, az első kilenc havi 4,3 milliárd forint volt. A harmadik negyedévi eredmény mindössze 198 millió forinttal marad el az előző negyedévitől.
Az üzleti eredmény nagymértékű javulása 2010. első háromnegyed évében az előző év azonos időszakához képest az integrált petrolkémiai árrés emelkedésének, a termelés és értékesítés mennyiségi növekedésének, az olefin melléktermékárak kedvező változásának, a villamos energia árak csökkenésének valamint, a hatékonyságjavító erőfeszítéseknek a hatására következett be. Ugyanakkor a forint árfolyammozgása kedvezőtlenül hatott az eredményre - jegyzi meg a társaság.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.