Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A MÁV Zrt. módosította a személygépjárművek, valamint a 3,5 tonna össztömeg alatti tehergépjárművek tartós bérletére kiírt felhívását - közölte a vasúttársaság kommunikációs igazgatósága szerdán.
Az Európai Unió Hivatalos Lapjában 2010. október 30-án közzétett részvételi felhívás november 27-i módosításával az ajánlatkérő 350-ről 290 darabra csökkentette a bérelni tervezett személygépkocsik számát. A módosítás nem érinti a tehergépjárművek számát, ez változatlanul 615 darab, és a két kategória opciója továbbra is 50, illetve 40 százalékos. A MÁV Zrt. közölte, hogy a tervezett tartós bérlet a jelenlegi szerződésnél szélesebb vállalati kör, a MÁV Zrt. és 13 leányvállalata közfeladatainak ellátását célozza. A módosításra azért is szükség van, mert a MÁV Zrt. által megkötött 2004-es szerződés a jogszabályok szerint nem hosszabbítható meg.
A kiírásban tervezett mennyiség elengedhetetlen a MÁV-csoport közszolgáltatási feladatainak ellátásához - húzta alá a vasúttársaság. A MÁV Zrt. és három leányvállalata járműflottájában jelenleg 520 személygépkocsi fut. Ennek mintegy ötöde, 110 személygépkocsi kapcsolódik munkaszerződésekhez. Az ajánlati felhívás módosításával elmaradhat a munkaszerződésben rögzített, személyi használatú személygépkocsik 2011 őszén esedékes pótlása. Mivel ezeknek a járműveknek a szerződésen túli használata jelentős többletköltséggel járhat, így a MÁV Zrt. vezetése vizsgálja a személyi használatú gépkocsik költséghatékony biztosításának lehetőségeit. A MÁV Zrt. az elmúlt egy év során belső folyamatainak átalakításával, a szerződések felülvizsgálatával mintegy 200 gépkocsi bérletét mondta fel, amelynek révén 260 millió forint összegű éves költségmegtakarítást ért el - tájékoztatott közleményében vasúttársaság.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Forma–1 egykori ura felidézte, hogy annak idején még a KGB-vel kellett tárgyalnia a Magyar Nagydíj megrendezéséről.