Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Meghaladta a 100 milliárd eurót a Carrefour bevétele tavaly, a legnagyobb európai központú áruházlánc eredményét elsősorban a feltörekvő gazdaságokban bővülő forgalom javította.
A francia alapítású multinacionális vállalat bevétele 101 milliárd euró volt, ami 5,8 százalékos növekedés az előző évihez képest, és nagyjából akkora összeg, mint a teljes évi magyar hazai össztermék (GDP). A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető cég forgalma leginkább a feltörekvő országokban nőtt; Latin-Amerikában 14,6 százalékos, Ázsiában 14,9 százalékos bővülést regisztráltak. Ugyanakkor a forgalom legnagyobb részét továbbra is a hazai piacon és Európában bonyolítja le a cég; Franciaországban közel 42 milliárd euró, az összes többi európai piacon együttvéve pedig 33,6 milliárd euró volt a Carrefour forgalma.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.