Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Meghaladta a 100 milliárd eurót a Carrefour bevétele tavaly, a legnagyobb európai központú áruházlánc eredményét elsősorban a feltörekvő gazdaságokban bővülő forgalom javította.
A francia alapítású multinacionális vállalat bevétele 101 milliárd euró volt, ami 5,8 százalékos növekedés az előző évihez képest, és nagyjából akkora összeg, mint a teljes évi magyar hazai össztermék (GDP). A működési eredmény 3 milliárd euróra nőtt az egy évvel korábbi 2,7 milliárdról.
A 35 országban több mint 15 ezer nagyáruházat és kisebb boltot üzemeltető cég forgalma leginkább a feltörekvő országokban nőtt; Latin-Amerikában 14,6 százalékos, Ázsiában 14,9 százalékos bővülést regisztráltak. Ugyanakkor a forgalom legnagyobb részét továbbra is a hazai piacon és Európában bonyolítja le a cég; Franciaországban közel 42 milliárd euró, az összes többi európai piacon együttvéve pedig 33,6 milliárd euró volt a Carrefour forgalma.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A nagyvállalatoknak ez év végétől, a kis- és középvállalkozásoknak 2026 júliusától kell eleget tenniük az előírásoknak.
Mit tartalmaz az ajánlás? Mely cégekre vonatkozik? Hogyan védi a vállalkozásokat?
Az egészséges csapatműködés és az eredményesség szempontjából kulcskérdés, hogyan kezeli a cégvezető a konfliktusokat.
Az amerikai titkosszolgálat több helyszínt is felmért a találkozó lehetséges helyszíneként.
Egy biztonsági őr nekihajtott a kocsijának Hatvanpusztán, de az őr autója borult fel.