szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A fejlesztők szerint a jó lokáció és az egyedi szolgáltatás a siker kulcsa – írta a Világgazdaság az Europeum, a Köki Terminál és a Váci1 bevásárlóközpontok építésével kapcsolatban.

Az idén három plázával - Europeum, a Köki Terminal és Váci1 - és 90 ezer négyzetméterrel bővül a budapesti bevásárlóközponzok piaca. Az Az üzletközpontok fejlesztői abban egyetértenek, hogy a beruházás csak akkor lehet sikeres, ha kivételesen jó lokáción építkeznek, így az új központok évek óta a nagy forgalmú belvárosban és nagy tömegközlekedési csomópontokban létesülnek.

Ma már nem kell feltétlenül multiplex mozit létesíteni, hanem az új trendek szerint valami egyedi szolgáltatást kell nyújtani a vásárlóknak. Ilyen lehet többek között a fedett vagy fedetlen bevásárló utcák létrehozása, vagy éppen a ház tetején kialakított egyedi kalandpark is. Az üzletek kialakításában kell leginkább követni a külföldi trendeket, ugyanis a nagy világmárkák minden fejlesztéstől ugyanakkora, standardizált helyiségeket várnak el országtól és várostól függetlenül.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!