Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Új tulajdonos és új szakmai vezetők kerültek a 2004-ben alapított Független Hírügynökség élére - tudta meg a Hírszerzo. A vevő - amint az már korábban kiszivárgott - a Braun & Partners, a hírügynökség új főszerkesztője pedig Szörényi Péter lesz.
Véglegesen eldőlt, hogy a Braun & Partnersé a Független Hírügynökség - írja a hirszerzo.hu. A tranzakció terve néhány hete már kiszivárgott, a korábbi tulajdonos és a Braun & Partners megállapodását az utóbbi napokban írták alá. A cégnek nem ez az első médiapiaci befektetése: 2010-ben meghatározó kisebbségi tulajdonrészt szerzett az online hirdetések kiszolgálásának piacán vezető Adverticum Zrt.-ben.
A tulajdonosváltással együtt változik a hírügynökség szakmai vezetése is. Az FH új főszerkesztője, Szörényi Péter a Magyar Rádió korábbi szerkesztő-műsorvezetője, a Magyar Televízió Híradójának volt főszerkesztő-helyettese, valamint a TV2 Mokka című műsorának korábbi főszerkesztője volt, Breitner Miklós pedig a Láng Holding, a Népszabadság Zrt., a Bertelsmann Könyvklub korábbi vezérigazgatója, valamint a HVG Zrt. korábbi stratégiai és értékesítési igazgatója.
A Független Hírügynökség (FH) 2004 áprilisában alakult abból a célból, hogy a kis és közepes hírigényű médiumoknak (újságoknak, rádióknak, televízióknak, online tartalomszolgáltatóknak) reális alternatívát kínáljon a hírpiacon.
"Hiszünk abban, hogy szükség van Magyarországon elfogulatlan hír-, információ-, és tartalomszolgáltatásra. És hiszünk a versenyben; abban, hogy a vetélkedés alternatívát teremt és választást kínál, jobb teljesítményre ösztönöz. Hiszünk továbbá abban is, hogy a huszonegyedik században az információ érték, és ezt az értéket - ha hatékonyan és innovatívan állítjuk elő - akkor el is lehet adni. A szűkülő média- és reklámpiac egyre kevésbé tudja megfizetni a sokhelyütt, sokak által párhuzamosan előállított tartalmat" - írják az új tulajdonosok.
További részleteket ide kattintva olvashat.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral. A fejlesztők most is abban reménykedtek, hogy az állam kisegíti őket, Peking azonban csalódást keltett. A kínaiak igazi problémáját azonban semmilyen tőkeinjekció nem tudná megoldani.
A pár egy podcastben reagált a pletykára, mondván, most legalább egy helyen vannak, mert ha nem, mindenki azonnal a válásukról kérdez.