szerző:
MTI
Tetszett a cikk?

Együttműködési megállapodást ír alá az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) és a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) szerdán – közölték a felek közös közleményben.

A megállapodás célja a fogyasztók hatékonyabb védelme általános kérdések, egyedi panaszok és jogviták esetén. A felek hangsúlyozzák, hogy a felelősségteljes reklámtevékenység a fogyasztók, a vállalkozások és a társadalom érdekében kiemelten fontos, és ennek egyik lehetséges eszköze az önszabályozás. A két szervezet megállapodott abban is, hogy tevékenységük során az együttműködés szempontjából jelentős tapasztalataikat megosztják egymással.


 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Napi merítés

Kreatív reklámötlet sörnyitóval

Ön szerint milyen egy jó reklám? Humoros? Érdekes? Elgondolkodtató? De talán az a legjobb, ha valami hasznunk származik a reklámból - írja az Addict blog szerzője.

hvg.hu Napi merítés

Reklám a mocskos kezek ellen

A gondos anyukák idejekorán a gyerekbe verik a kézmosás fontosságát. Erre a fontos higéniai szempontra épített reklámot egy kézfertőtlenítő marketingcsapata.