Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A villamos energia után a földgázszolgáltatásba is beszáll Németországban a Tchibo.
Az eredetileg kávékereskedelemmel foglalkozó cég pénteki közleménye szerint a fogyasztók a 850 németországi Tchibo üzlet közül bármelyikben köthetnek gázszolgáltatási szerződést. A szolgáltatóváltás ingyenes, hűségidő nincsen, a földgáz ára pedig alacsonyabb az átlagnál, és 12 hónapig garantáltan nem változik - ígéri a társaság.
Az ajánlat ráadásul klímabarát, a cég vállalja, hogy környezetvédelmi projektek támogatásával ellentételezi a földgáz kitermelése, szállítása és felhasználása során keletkezett szén-dioxid-kibocsátást. A Magyarországon 2007 óta jelenlévő Tchibo mobilszolgáltatással és áramszolgáltatással is foglalkozik Németországban. Az 1949-ben alapított cég a negyedik legnagyobb kávékereskedő a világon.
A legutóbbi adatok szerint a forgalma 2009-ben 3,16 milliárd euró volt. Boltjaiban nemcsak kávét árul, hanem egyebek között ruházati termékeket és konyhai eszközöket. A különleges üzleti modell részeként a kínálat hetente változik.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.