Jogszabályi megfelelés az akkumulátorgyártás hulladékkezelésében – mit ír elő az EU és Magyarország?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
A szlovák elektronikus autópályadíj-rendszer üzemeltetője, a SkyToll közölte: Szlovákiának 141,6 millió euró bevétele származott az elektronikus autópályadíj-rendszer bevezetéséből annak első évében.
Az összegből 90 millió eurót kap a SkyToll, a többi az államé. A régi matricás rendszerben 50,6 millió eurót szedett be az állam a teherautók és buszok által fizetett díjból. A tavalyi díjbevételek 42 százaléka külföldi fuvarozóktól származott.
Az elektronikus útdíjrendszert 2010. január elsején vezették be Szlovákiában a 3,5 tonnánál nehezebb tehergépkocsikra, valamint buszokra. Ehhez szükséges, hogy a fizetős szakaszokon közlekedő autóbuszok és tehergépjárművek rendelkezzenek a díjszedést lehetővé tevő fedélzeti egységgel (Go-Box). A többi jármű matricával veheti igénybe a szlovák autópályákat.
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van egy piaci szegmens, amely feltámadni látszik, de a megrendelő fejével kell gondolkodni.
Számos kedvezményes kamatozású termék érhető el a Széchenyi Kártya Programban, illetve az EXIM Magyarországnál.
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és a termelékenység javítását – a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az orosz elnök úgy véli, hogy országa gazdasága és hadserege elég erős ahhoz, hogy bármilyen további nyugati intézkedésnek ellenálljon.