Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Első ízben lépte át a félmilliárd eurós határt a Playmobil forgalma tavaly; a német játékgyártó családi vállalkozás ezzel az egymást követő tizenegyedik évben tudta növelni bevételeit a kínálat folyamatos megújításának köszönhetően.
Az árbevétel 507 millió eurót tett ki 2010-ben, ez hét százalékkal több az egy évvel korábbinál. A profit alakulásáról nem közölt adatokat a vállalat, csupán annyit mondott az ügyvezető igazgató, hogy azzal is elégedettek.
A vállalat tavaly 100 millió darab figurát állított elő, így összesített kibocsátása 2,4 milliárd darabra nőtt. A társaság nyolc százalékos piaci részesedéssel a második a német piacon a Lego után, de javultak pozíciói külföldön is, ahol a bevételek 68 százalékát éri el a Playmobil.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.