szerző:
Hírszerző/FH
Tetszett a cikk?

Az OTP szerint tavaly november óta részletes tájékoztatót tettek fel honlapjukra, az ügyfélszolgálatokon és a bankfiókokban is információt kaphatnak az érdeklődők.

Az OTP Magánnyugdíjpénztár reméli, hogy marad annyi ügyfele, amennyivel teljesíti a törvény által előírt minimum 2 ezer fős taglétszámot és így a jövőben is fenn tudja tartani eddigi szolgáltatásait - áll a pénztár pénteki közleményében. A 2010 végén elfogadott törvény jelentősen csökkentette a pénztárak működésre fordítható keretét. Ezt a csökkentett forrást a pénztár a tagok minél szélesebb körének tájékoztatására fordítja, már csak azért is, mert naponta annyi érdeklődő hívás fut be hozzájuk, mint korábban egy hónap alatt.

Az OTP beszámolója szerint tavaly november óta részletes tájékoztatót tettek fel honlapjukra, az ügyfélszolgálatokon és a bankfiókokban is információt kaphatnak az érdeklődők. Januártól meghosszabbították a telefonos és személyes ügyfélszolgálatot, és több vonalon, illetve ablaknál fogadják az érdeklődőket. Erre azért is volt szükség, mert naponta csaknem 10 ezer hívás fut be, annyi, mint máskor egy hónap alatt. Négy és félszeresére nőtt a személyes érdeklődők száma naponta, e-mailben pedig napi 150-ről átlagosan napi 700-ra emelkedett a megkeresések száma.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!