Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
2,1 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Groupama Garancia Biztosítóra a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete.
Tizenegy határozatban 2,1 millió forint fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Groupama Garancia Biztosítóra a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), öt bírság 100-100 ezer, négy bírság 200-200 ezer, további kettő pedig 400-400 ezer forintos volt - a határozatok hétfőn jelentek meg a felügyelet honlapján.
Az egyik 400 ezer forintos bírságot azért szabta ki a PSZÁF, mivel a biztosító az ügyfél két panasz-levelét sem válaszolta meg. Közben ugyan jogutódlás történt - a Garancia Biztosítót megvásárolta a Groupama - de ez nem ok arra, hogy a jogutód figyelmen kívül hagyja a jogelődhöz címzett levelet.
A másik 400 ezer forintos bírság oka is két, meg nem válaszolt panasz-levél volt. A kisebb összegű bírságok oka többnyire az, hogy a biztosító nem válaszolta meg az ügyfelei panaszos leveleit az előírt 30 napos határidőn belül.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.