Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Magyar Nemzet az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF) vezetőjével készült interjújára hivatkozva azt írja: a magánnyugdíjpénztárak tévesen nyilvántartott adatai miatt tömegesen lehetnek olyanok, akik visszaléptek ugyan az állami rendszerbe, de a remélt hozamokhoz mégis csak nagy nehézségek árán juthatnak majd hozzá.
Mészáros József elmondta: ezeknek az embereknek sürgősen egyeztetniük kell az adataikat a saját nyugdíjpénztáruknál, ha hozzá akarnak jutni a pénzhez.
Az ONYF vezetője az állami rendszerben vezetett egyéni számlarendszerről azt mondta: azon azt rögzítik majd, hogy az egyes tagoktól milyen összegeket vontak le nyugdíj-biztosítási járulék címen. Az, hogy van-e hozam ezeken a számlákon és milyen mértékű, már a nyugdíjrendszer kérdése. Hozzátette: az, hogy milyen nyugdíjrendszert kíván a magyar társadalom a jövőben működtetni, jelenleg kidolgozás alatt áll. Leszögezte: annyi bizonyos, hogy ez a számlarendszer a jövőben áttekinthető módon fog működni.
A magánnyugdíjpénztáraknak a tervek szerint az év végéig meg kell állapítaniuk a tagok reálhozamát, bár az elszámolás nincs pontos dátumhoz kötve - mondta az MR1-Kossuth Rádió reggeli műsorában a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletének szóvivője. Binder István hozzátette: a magánnyugdíjpénztáraknak legkésőbb április 18-áig kell elkészíteniük ütemtervüket - amely többek között ennek időpontját is meghatározza.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.