Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A meghirdetett stratégia alapján az RFV Regionális Fejlesztési Vállalat Nyrt. 2015-ig 215 millió eurót fektet be, és az időszak végén Románia után Lengyelország lesz a legnagyobb piaca; a társaság arculatot és nevet változtatott: az új név E-Star Nyrt.
Kassai Ákos vezérigazgató a hétfőn Budapesten tartott prezentáción elmondta: a 215 millió euró befektetés 2015-ben 53 millió euró kamat-, adófizetés, amortizáció és értékcsökkenés előtti nyereséget (EBITDA) eredményez.
A finanszírozásról szólva a vezérigazgató azt mondta: 30 százalékot tőkéből 70 százalékot külső forrásból terveznek, és a következő években nem terveznek osztalékot fizetni. Soós Csaba, az igazgatóság elnöke a névválasztást az új stratégiával indokolta. E-Startban az E betű az energia, a hatékonyság és a környezettudatosság angol szavak kezdőbetűjére utal.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.