Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
A brit Tesco áruház vasárnap elindította az internetes használtautó-értékesítést, hogy ezzel is változatossá tegye tevékenységét és fellendítse saját banki szolgáltatását.
A társaság honlapján - www.tescocars.com - olvasható közlemény szerint hetente háromezer autót fognak feltenni az internetre, és naponta frissítik a készletet, amelyben általában hat hónapostól három éves korig lesznek személygépkocsik.
A potenciális vevők a kiválasztott autót 99 fontsterling kezelési költség ellenében foglalhatják le, amit visszakapnak, ha mégsem veszik meg a járművet.
A Tesco a későbbiekben is törődik autós vevőivel, mivel országosan ezer autószerelő műhellyel kötöttek megállapodást; ezek a márkaszervizeknél akár 30 százalékkal olcsóbban is elvégzik a szükséges szerviz- és javítási munkálatokat.
Július 27-én az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió átfogó vámegyezményben állapodtak meg.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kiberbiztonsági követelmények teljesítése érdekében további fél év felkészülési időt kaptak az érintett szervezetek.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 30. és 2025. augusztus 31. között.
A tízes toplistán a nyolcadik helyre került a kamcsatkai földrengés, mégsem voltak halálos áldozatok. Ez hogyan lehetséges? Cikkünkben igyekszünk válaszokat találni. Felidézzük azt a 2004-es katasztrófát is, amikor a világ egy életre megtanulta, mi az a cunami.
Ha sikerül a kormányváltás, más törvényre is hasonló sors vár.
A kormányközeli lap a közvélemény-kutató megfutamodásáról írt, aki szerint erről szó sincs.
Új műsorvezetőket kap a Kalandra fal!