Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Befejezte a múlt héten a munkálatokat a 4-es metró alagútjainak fúrását végző Bamco konzorcium, de a beruházó és a megrendelő között vita alakult ki a pluszköltségekről, és elképzelhető, hogy a társaság bírósághoz fordul - írta keddi számában a Napi Gazdaság.
A lap szerint a látványosabb munkák már korábban véget értek, a pajzsok még tavaly júniusban megérkeztek a Keleti pályaudvarhoz. Az alagutak 2010 szeptemberére teljesen üresek voltak. A lap szerint a nemzetközi gyakorlattal ellentétben a megbízó DBR a kiürítést követően nem vette át azt alagutat, holott szakaszaiban is megtehette volna.
Eközben a megrendelő folyamatosan késéssel vádolta a konzorciumot, és 20,7 millió eurós késedelmi bírságot számolt fel, amelyből 16-17 milliót le is hívott a számlájáról. A Bamco vitatja ennek jogosságát. A vállalkozó ezenkívül a megnövekedett kivitelezési időtartam és a projekt drasztikus módosításai miatt 45-50 millió eurót követel a megbízótól, de a DBR tavaly augusztus óta nem hajlandó ezt kifizetni.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
A megosztottságra épít a JobbRandi és a BalRandi, amelyet ugyanaz a cég üzemeltet, a háttérben pedig egy visszás társkeresőiről ismerős név sejlik fel.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.