Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az MTI által megkérdezett - névtelenséget kérő - szakemberek úgy fogalmaztak: "aggodalommal figyelik a kialakult helyzetet".
Visszavonta négy tag megbízatását a borágazati marketingprogramok kidolgozásáért felelős bormarketing bizottságban Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter az agromonitor.hu. honlap értesülése szerint.
A Vidékfejlesztési Minisztériumban (VM) az MTI érdeklődésére későbbre ígértek információt az ügyben. Az MTI által megkérdezett - névtelenséget kérő - szakemberek úgy fogalmaztak: "aggodalommal figyelik a kialakult helyzetet". Az Agromonitor.hu szerint a javaslattevő grémiumból távoznia kellett Geönczeöl Attila elnöknek, Csathó Pál és Kampósné W. Grácia marketing szakembernek, és Tálas László borásznak. Két további borász - Szepsy István már januárban, Marozsán Judit pedig egy hónapja - lemondott, így jelenleg hat poszt betöltetlen a tizenhárom fős testületben.
A bizottságot a Vidékfejlesztési Minisztérium (VM) – a meghatározó borász szervezetek tiltakozása közepette – tavaly decemberben alakította újjá, hogy a bormarketinghez kapcsolódó korábbi "rossz hírek" megszűnjenek - emlékeztet a honlap. Geönczeöl Attila szerint - idézi a portál a bizottság volt elnökét - a mostani menesztések hátterében az áll, hogy a VM-hez tartozó Agrármarketing Centrum (AMC) a bizottságra minden eszközzel igyekezett ráerőszakolni elképzeléseit, de ezzel számos tag nem értett egyet.
A leváltott elnök az agromonitor.hu-nak kifejtette: a bortermelők befizetéseiből finanszírozott bormarketing kassza elosztási rendszere rosszul működik, ezért véleménye szerint az évi egymilliárd forintnyi forrást nem az – egyéb agrárgazdasági programokat is végrehajtó – AMC-n keresztül, hanem különálló, csak bormarketinggel foglalkozó boriroda létrehozásával és működtetésével kellene felhasználni.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.