Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A reklámokkal foglalkozó Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) közgyűlésén ismét elnökké választották Fazekas Ildikót, aki a magyar Önszabályozó Reklám Testület főtitkára.
„Az elismerés nemcsak nekem, hanem a magyarországi önszabályozás sikerének is szól” – hangsúlyozta Fazekas a választás után. Fazekas közgazdász, a Széchenyi Egyetem címzetes egyetemi docense, a Budapesti Gazdasági Főiskola címzetes főiskolai docense. 1993-tól a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének félállású oktatója, egyetemi adjunktus. 1998-tól az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára. 2009-től az Európai Önszabályozó Szervezet (EASA) elnöke.
Az EASA feladata továbbra is kettős. Egyrészt a reklámmal kapcsolatos etikai kérdések európai szintű válaszait fogalmazza meg, amelyeket képviselőkkel és EU-s döntéselőkészítő politikusokkal is megismertet. A reklámipar változásait az önszabályozás is követi, így a jelenlegi kiemelt feladat egyrészt a digitális kommunikáció térnyerése révén az önszabályozás hatáskörének bővítése, másrészt a nemzeti önszabályozó szervezetek munkájának segítése, új szervezetek létrehozása.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.