Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A luxusipar egyik fő piacának számító Japánban történt katasztrófa ellenére várakozáson felüli eredményeket ért el az idei első negyedévben az ágazat legnagyobb szereplője, a Louis Vuitton táskákról is ismert francia LVMH, és a titkos szövésű anyagból készült viharkabátjával és jellegzetes kockás szövetmintájával híressé vált brit Burberry.
A 155 éve alapított Burberry kedden megjelent beszámolója szerint a bevétel 390 millió font volt a január-márciusi időszakban, ami 33 százalékkal több az egy évvel korábbinál, és meghaladja a Reuters 357 milliós elemzői konszenzusát.
A márkaboltot Budapesten is üzemeltető társaság az utóbbi időszakban az üzlethálózat fejlesztésére koncentrált. Tavaly júliusban például egyszerre 50 Burberry butikot nyitottak Kínában. A tervek szerint az összesített eladótér az idén világszerte 12-13 százalékkal nő.
A Burberry részvény árfolyama több mint 600 százalékkal emelkedett az utóbbi két és fél évben, miután a társaság a válság hatására jelentősen csökkentette a költségeit, aztán pedig sikerrel kapcsolódott rá a luxusipari konjunktúrára, amit elsősorban a növekvő kínai kereslet indított be.
A Japánban történt kettős természeti katasztrófa aggodalmat okozott a befektetők körében, mert a távol-keleti ország a luxusipar termékeinek harmadik számú felvevőpiaca. A kedden közölt adatok azonban azt jelezték, hogy a japán válság nem veti vissza az ágazatot és a céget, aminek hatására a Burberry papírja a délelőtti kereskedésben minden korábbi rekordot megdöntött.
Hétfőn ugyancsak a várakozásokat felülmúló első negyedévi eredményekről számolt be az ágazat legnagyobb szereplője, a Louis Vuitton mellett márkák tucatjait - például a TAG Heuer karóra-, a Dior parfüm- és a Dom Pérignon pezsgőmárkát - egyesítő LVMH. A francia csoport bevétele 17 százalékkal 5,25 milliárd euróra emelkedett, míg elemzők 5 milliárdra számítottak. Az üzlet Európában, Amerikában és Ázsiában is jól ment, valamennyi üzletágban százalékosan kétszámjegyű volt a növekedés.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon – írta Orbán, aki szeptember 20-ra nagy találkozót hirdetett a Digitális Polgári Köröknek.
Augusztus 9-én lejárt a bánya engedélye.
A színésznő FKA Twigs koncertjére érkezett, a backstage-ből filmezte az énekesnőt.