Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A C&A szerint a közeljövőben drágulni fognak a ruházati cikkek . Ezt a véleményt Európa egyik vezető divatcége főként arra alapozza, hogy az utóbbi időben nagyon megdrágult a pamut. Ehhez hozzájárul az is, hogy a legjelentősebb gyártó országokban - például Indiában és Kínában - emelkednek a munkaköltségek.
Ezek a tényezők alapjaiban befolyásolják az egész szakmát, arról viszont nem beszélt a cég, hogy ők is emelik-e áraikat. A 170 éves családi vállalat árbevétele 4,6 százalékkal 6,6 milliárd euróra nőtt a februárral végződött pénzügyi évben Európában, piaci részesedése 5,1 százalékkal 5,4 százalékra nőtt
A társaság 1.500 fióküzlettel 19 európai országban van jelen, és több mint 36.000 dolgozót foglalkoztat. Németország közel 500 divatházzal a legnagyobb piacot jelenti, ezt követi Hollandia, Ausztria, Belgium, Spanyolország és Franciaország.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Kijött egy friss agrárminisztériumi rendeletmódosítás, amivel a Magyarországon élő, a vidéki üldöztetés elől városokba betelepülő fajt tanítanák móresre.
A próba eredménye totálisan eltér attól, mint amit a cég kezdettől ígér.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.