Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Minden idők legjobb negyedévét zárta márciusban az Audi, a magyarországi gyárának jelentős bővítésére készülő német autógyár várhatóan az egész évet is rekorderedménnyel fogja zárni.
A kereslet élénkülésének köszönhetően a bevétel 27 százalékkal nőtt az első negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, és első ízben lépte át a 10 milliárd eurós határt, 10,5 milliárd eurót tett ki. A működési eredmény 1,1 milliárd euró volt - egy évvel korábban 478 millió -, és ezzel a Volkswagen-leány ismét a legnagyobb hozzájárulást adta az anyavállalat eredményéhez.
Az Audi összesen 312 600 kocsit adott el a január-márciusi időszakban, 18,4 százalékkal többet az egy évvel korábbinál. Tavaly majdnem 1,1 millió autót szállított ki a társaság, az idén pedig 1,1-1,2 millió között lehet az eladott Audik száma. 2015-ig 1,5 millió darabra kívánják emelni az értékesítést, ezt szolgálja egyebek között a győri Audi-gyár fejlesztése. A 900 millió eurós beruházás révén közvetlenül 1800 új munkahely jön létre.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.