Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Puma francia anyavállalata, a francia PPR 600 millió dollárért megvásárolja a korcsolya, szörf és snowboard ruházati cikkekre szakosodott amerikai Volcom vállalatot - közölte a PPR hétfőn Párizsban.
Az ügylet lezárására 2011 harmadik negyedévében kerülhet sor. A PPR a Volcom megvásárlásával életmód- és sportfelszerelési üzletágát kívánja erősíteni. A PPR francia holding a Puma életmód- és sportfelszerelési cikkek mellett még Gucci, Yves Saint Laurent és Alexander McQueen luxusmárkáiról ismert. A konszernhez tartozik még a Fnac médiacsoport és a Redcats csomagküldő szolgálat is. A Volcom tavaly 323 millió dollár forgalmat bonyolított és 22 millió dollár nyereséget ért el.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
A Blinken OSA Archívum most közzétett dokumentumai mindennél beszédesebbek.