Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A lakossági ügyfelek tájékozódását segítő betét- és megtakarítás kereső programot indított honlapján a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete. A programmal 167 hitelintézet - bank, fióktelep, takarékszövetkezet - közel kétezer betét jellegű megtakarítási konstrukcióját lehet egyszerűen és gyorsan összehasonlítani - közölte a PSZÁF szerdán.
A PSZÁF honlapján elérhető alkalmazás a lekötött betétektől a befektetési konstrukciókkal kombinált betéteken és a megtakarítási számlákon át egészen a tartós befektetési szerződésekig tartalmazza a piacon aktuálisan elérhető betéti konstrukciókat.
A június elsejétől működő program a pénzügyi szolgáltatók kötelező adatszolgáltatásán alapul, azaz a piacon aktuálisan kínált termékek legfontosabb jellemzői alapján tud keresni a felhasználó. A betét- és megtakarítás kereső indítását a piaci szereplőkkel történt szakmai konzultáció, több hónapos informatikai tesztelés, és a PSZÁF új adatfogadási rendszerének fejlesztése előzte meg - olvasható a közleményben.
A kereső programban a felhasználók a választást megkönnyítő fogyasztóvédelmi információkat, pénzügyi szótárt, mérlegelendő szempontokat és figyelemfelhívásokat is találnak. Azoknak, akik nem tudják, hogy pontosan milyen típusú terméket keresnek, a döntést megkönnyítendő, több lépcsős választó program áll rendelkezésre, ha pedig egy ügyfél számára több konstrukció jellemzői tűnnek megfelelőnek, a kiválasztott termékek összehasonlítását külön alkalmazás segíti.
A PSZÁF közlése szerint nem szerepelnek a programban a speciális célhoz kötött megtakarítási konstrukciók (például a lakás-takarékpénztári megtakarítások, nyeremény betétkönyvek, gyámhatósági takarékbetét), valamint az egyedileg kialakított jellemzőik miatt a befektetési jellegű függő kamatozású betétek, illetve a privát- és prémiumbanki termékek.
A közleményben emlékeztetnek, hogy a PSZÁF klasszikus hatósági feladatai mellett egyre nagyobb hangsúlyt helyez a fogyasztók korszerű tájékozódásának elősegítésére. Ennek érdekében tavaly áprilisban már elindította hitel- és lízingválasztó programját, amely - júliusi bővítésének köszönhetően - immár valamennyi hitelintézet és pénzügyi vállalkozás konstrukcióinak adatait összegzi. A harmadik fogyasztóvédelmi internetes kereső eszköz, a lakossági számlaválasztó program várhatóan 2012 elején indul majd.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Régóta határérték felett mozgott az összkoleszterinszintem, és egy nap eljött az a pont, amikor úgy éreztem, harmincasként változtatnom kell az életemen ahhoz, hogy idős koromban is egészséges maradjak. Így sikerült megtennem az első lépéseket.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Három másik, magyar érdekeltségű ügyben is előreléptek.
Ajánló a HVG legfrissebb számából.