Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Napi Gazdaság úgy tudja, hogy a nagy járműipari befektetők közül az Iveco lehet a következő, amely magyarországi gyártásba kezd, a Daimler pedig duplájára bővítené a jelenleg is épülő üzemét. Az Iveco lapzárta után cáfolt.
Kecskeméten építene gyárat az olasz Iveco, a Daimler pedig duplájára bővítené a jelenleg is épülő üzemét - írta piaci forrásokra hivatkozva a Napi Gazdaság. Az Iveco a lap közlése szerint már lapzárta azt válaszolta, hogy jelen pillanatban az Iveco részéről nincs kilátásban semmilyen beruházás Magyarországon.
A Napi egyébként azt írta, hogy egyik beruházásról sem született még döntés, de a Daimlernek már konkrét tervei vannak: a tervrajzok elkészültek egy ugyanakkora területű gyárról, és amennyiben megszületik a végső döntés a beruházásról, már csak az építési engedélyeket kell beszereznie a német autógyártónak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Zebra és bölény után újabb egzotikus állatok tűntek fel a birtokon, amit egy szakaszon már földsánccal is elkerítettek a kíváncsiskodók elől.