Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Több mint 110 ezer hibrid meghajtású autóját hívja vissza a Toyota a hibrid rendszer esetleges meghibásodása miatt. A japán cég szerdai közleménye szerint a problémával összefüggő balesetről nem érkezett bejelentés.
Az érintett modellek a Toyota Highlander Hybrid és a Lexus RX 400h városi terepjáró. A legtöbb kocsit, nagyjából 80 ezret az Egyesült Államokban kell visszahívni, de Japánban és Európában is rendelnek vissza ellenőrzésre autókat.
A hibát rosszul forrasztott tranzisztorok okozhatják. A meghibásodás következtében a kocsi a legrosszabb esetben leáll. Az ingyenes ellenőrzésre visszahívott autók vizsgálata legfeljebb tíz percig tart, ha pedig cserélni kell alkatrészt, akkor nagyjából 4 órát vesz igénybe a szerelés.
A Toyota a legnagyobb autógyártó a világon, azóta viszont, hogy 2008-ban az amerikai General Motorstól (GM) megszerezte az elsőséget, szinte megállás nélkül válságkezeléssel kell foglalkoznia. A világméretű gazdasági válság és a túlzottan erős jen hatásai mellett visszahívások példa nélkülien hosszú sorozatával is meg kell megküzdenie, 2009 óta több mint 10 millió kocsit rendelt vissza különböző hibák miatt.
Komoly csapás volt a márciusi földrengés és szökőár-katasztrófa is, ennek hatására a nyereség várhatóan 31 százalékkal - 280 milliárd jenre - csökken a 2011/12-es üzleti évben, és a termelés rendje csak novemberre áll helyre.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.