Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több panasz érkezik a termékbemutatókra a szövetséghez, a fogyasztók a vállalkozások korántsem fogyasztóbarát magatartását kifogásolják - hívta fel a figyelmet a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) csütörtökön.
A fogyasztóvédelmi civilszervezet közleménye szerint a termékbemutatókkal kapcsolatos problémák és visszásságok nem új keletűek, és még mindig nem csökkent azon vállalkozások száma, amelyek a fogyasztók hiszékenységére alapozva, elsősorban az idős és beteg embereket célozzák meg termékbemutatóikkal, ahol akár félmilliós vételárért használhatatlan, rossz minőségű termékeket árusítanak - írja a szövetség közleményében.
A FEOSZ hangsúlyozza: az említettek fogyasztók speciálisan védendő csoportjának minősülnek. A vállalkozások magatartása sokszor irányul a vonatkozó kormányrendelet kijátszására, a kötelező tájékoztatást sokszor ködösen, félreérthetően fogalmazva építik be szerződéseikbe, ezzel megpróbálják azt a látszatot kelteni, hogy a vonatkozó kötelezettségnek maradéktalanul eleget tettek.
A fogyasztóknak tudniuk kell, hogy termékbemutatók esetén, ha nem az üzletben vásárolták meg a terméket, akkor az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül indokolás nélkül el lehet állni a szerződéstől. Ez azt jelenti, hogy vissza kell kapni a teljes befizetett vételárat. Ha kapcsolt hitelszerződést kötöttek a vételár kiegyenlítésére, akkor az indokolás nélküli elállási jog gyakorlása a hitelszerződést is felbontja. A vállalkozásnak kötelessége írásban tájékoztatni a fogyasztót az elállási jog gyakorlásának lehetőségéről és határidejéről. Ha ugyanis ezt elmulasztja, akkor a szerződést semmisnek kell tekinteni, így ekkor a befizetett vételár ismét visszajár - írja közleményében a FEOSZ.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.