Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Tárgyalásos közbeszerzési eljárásban választja ki a Magyar Posta a társaság médiavásárlásának lebonyolítóját.
A Magyar Posta Zrt. médiatervezésre és médiavásárlásra közbeszerzési eljárást írt ki, egy évre nettó 759,5 millió forint keretösszegben. Ezzel a felhívással a posta azokat az ügynökségeket szólítja meg, akik a felhívásban megfogalmazott kritériumoknak megfelelnek. A pályázaton nyertes ajánlattevő feladata lesz a Magyar Posta hirdetéseinek teljes körű megjelentetése.
Ajánlatot az a cég tehet, amelynek az árbevétele az elmúlt három évben - összesen - elérte a nettó 759 millió forintot, és legalább egy évben meghaladta a nettó 370 millió forintot. További feltétel, hogy rendelkezzen az utóbbi két évből összesen legalább 2 darab, egyenként legalább nettó 100 millió forint értékű, és 2 darab, egyenként legalább nettó 25 millió forint értékű, országos médiumban megjelentetett kampányreferenciával.
A tenderen való részvételre augusztus 4-ig lehet jelentkezni. A részvételi szakasz eredményhirdetési időpontja szeptember 5., az ajánlatkérő ettől számítva 5 napon belül értesíti azokat a jelentkezőket, amelyekkel megkezdi a tárgyalásokat. A Magyar Posta a 2010-2011. évi áthúzódó szerződésben médiatervezésre, PR és marketingcélú hirdetésre 400 millió forint kerettel rendelkezett, a feladatot a Mindshare Médiaügynökség látta el.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?