Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Az idén tízéves japán-svéd mobiltelefon-gyártó vegyesvállalat, a Sony Ericsson eredményét és bevételét jócskán visszavetették a március 11-i japán földrengés és szökőár következményei.
A cég 50 millió eurós veszteséget jelentett pénteken a második negyedévről. A tavalyi második negyedévben 12 millió, idén az első negyedévben 11 millió euró volt az adózott eredménye. A bevétel 32 százalékkal 1,193 milliárd euróra csökkent a tavalyi második negyedévi 1,757 milliárdhoz képest, de 4 százalékkal meghaladta az első negyedévi 1,145 milliárdot.
A Sony Ericsson a második negyedévben 7,6 millió készüléket adott el az egy évvel korábbi 11 millió helyett. Ráadásul a készülékek átlagára 156 euróra csökkent 160-hoz képest. Az értékesítés az első negyedévi 8,1 milliós számtól is elmaradt, de közben sikerült növelni az árakat az első negyedévi, átlagosan 141 euróhoz képest.
A Sony Ericsson az eladott mennyiségeket tekintve a világ negyedik számú mobiltelefon-gyártója volt 2009-ben, majd tavaly a hatodik helyre esett vissza.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Egy kézipoggyászból került elő a 200 millió forint értékű szállítmány.