Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A japán Suzuki autógyár szerdán 18,73 milliárd jenes adózott eredményt jelentett a második negyedévről - üzleti éve első negyedéről -, 24 százalékkal többet az egy évvel korábbinál.
Az üzleti eredménye 25,57 milliárd jen volt, 20 százalékkal kevesebb az egy évvel korábbinál, de messze több az elemzők várta 13,8 milliárdnál. A visszaesés még a március 11-i japán földrengés és szökőár következménye.
A beszámolóban mindazonáltal tarthatónak mondták az egész pénzügyi évre várt csekély profitnövekedést, elsősorban az indiai piacra alapozva. Változatlanul fenntartják, hogy a teljes pénzügyi évben 110 milliárd jen lesz az üzleti eredmény, 2,9 százalékkal több az előző évinél, és 50 milliárd jen az adózott eredmény.
A Suzuki csoport adózott eredménye 45,2 milliárd jen volt az előző, márciussal zárult pénzügyi évében, jóval több az egy évvel korábbi 28,913 milliárdnál és a még egy évvel korábbi 27,429 milliárdnál, de még messze a válság előtti utolsó "békeév", a 2008. márciussal zárult pénzügyi év 80,254 milliárdjánál. Akkor az értékesítés 3,502 billió jen volt, egy évvel később 3,005 billió, majd tovább csökkent 2,469 billióra, és a most márciussal zárult pénzügyi évben növekedett csak ismét, 2,61 billió jenre.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.