Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Még mindig szinte fillérekért lehet itthon kempinget venni. A rossz idő miatt visszaesett az ilyen szálláshelyek forgalma, és a fejlesztők forrásai is szűkösek.
A kempingek forgalma sokfelé 35-40 százalékkal csökkent, több önkormányzat kényszerült ezért az eladásukra. A Napi Gazdaság cikkében példaként említik, hogy a Csongrád Megyei Önkormányzat a Tisza-parti Napfény kempinget dobta piacra, Szabolcsban pedig a vásárosnaményi Tiszavirág kemping értékesítéséről döntöttek.
Az árak egyes régiókban 30-35 százalékkal estek, egy-egy rosszabb adottságokkal rendelkező kempinget már telekáron is kínáltak.
Nyugat-Dunántúlon kisebb a kínálat és magasabbak az árak. Ennek oka részben az, hogy több kempinget külföldi befektetetők vásároltak meg a közelmúltban. Elsősorban olyan létesítmények találtak új gazdára, amelyek közel vannak valamelyik gyógyfürdőhöz.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Számos ponton változik az adózás rendje 2025-ben. Bemutatjuk a cégvezetők figyelmére is érdemes, jelentősebb változásokat.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Érkezik a magyar fesztiválkultúra történetét feldolgozó dokumentumfilm. Arról, hogy miért és hogyan rendeződik át manapság a hazai fesztiválpiac és hogy szeretnek-e egyáltalán a fiatalok fesztiválozni és sörözni, a rendezővel, Csizmadia Attilával beszélgettünk.
15–9-re nyertek a mieink.