Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Sony Corp., a Toshiba Corp. és a Hitachi Ltd. japán elektronikai vállalatok megállapodást kötöttek kis- és középméretű LCD panel gyártási tevékenységük összevonásáról egy közös vállalatba.
A közös vállalat több mint 20 százalékos világpiaci részesedéssel piacvezető lesz a kis- és középméretű LCD panel gyártásban. A három japán elektronikai vállalat a dél-koreai és tajvani cégek által támasztott intenzív konkurenciával, versenyképességük megőrzésének szükségességével indokolták döntésüket.
Az LCD panelek világpiacán a dél-koreai és tajvani vállalatok a tévékészülékekhez szükséges nagyméretű képernyők terén a japán vállalatok piaci részesedését már 10 százalék körülire szorították vissza. A kis- és középméretű LCD panelek piacán azonban a japán vállalatok részesedése még 40 százalék körül van.
Az új LCD gyártó vállalatban a japán kormány Innovation Network Corporation of Japan (INCJ) befektetési alapja 70 százalékos részesedéssel és szavazati joggal rendelkezik majd, a Hitachi, a Sony és a Toshiba pedig 10-10 százalékkal.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.