Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Malév hétfőn megkezdte a jegyértékesítést új Budapest-Tripoli járatára, amelyet a tervek szerint az európai légitársaságok közül elsőként indít el október 23-án – közölte a légitársaság.
A tervezett járat hetente ötször közlekedik majd a líbiai főváros és Budapest között. A tripoli repülőtér egyelőre még zárva van, de a Malév más európai légitársaságokhoz hasonlóan arra számít, hogy két hónapon belül ismét megindulhat a polgári légi közlekedés Líbiában – tette hozzá a légitársaság, amely B737-600-as repülőgépekkel üzemeltetné majd új járatát.
Az, hogy a Malév lehet az első európai légitársaság, amely járatot indít Tripoliba csak részben igaz, mert ha a török Turkish Airlinest európainak tekintjük, akkor ők az elsők, mivel már a múlt héten közölték, hogy felújítják a bengázi és a tripoli járatokat – tette hozzá a hírhez az Egek Ura című blog. "Az EU-s légitársaságok között viszont tényleg az elsők lehetünk a bejelentéssel. Egészen egy hétig: az Austrian, az Air Malta és a BMI október harmincadikán tér vissza. Bár a Lufthansa nem adott ki sajtóközleményt, a frankfurti járatot már jóval korábban, október elsején fel kívánják újítani" – olvasható a bejegyzésben.
Egyébként nem is az elsőség a lényeg, hanem a piac és a menetrend – véli a blog szerzője. Líbiában eddig is sok európai cég dolgozott, és ha egyszer végre ismét megnyugszanak a kedélyek, az újjáépítés bizonyosan sok munkát ad majd.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.