Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az euróövezetben az előző hónaphoz képest 0,2 százalékkal nőttek augusztusban a fogyasztói árak – közölte az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat csütörtökön.
Az Európai Unió egészében 2,9 százalékkal nőttek az előző év hasonló időszakához képest a fogyasztói árak. Augusztusban júliushoz viszonyítva 0,2 százalékos infláció volt.
Augusztusban a tagállamok szintjén a legalacsonyabb éves infláció Írországban (1,0 százalék), Szlovéniában (1,2 százalék) és Görögországban (1,4 százalék) volt, míg a leggyorsabb ütemben Észtországban (5,6 százalék), Lettországban (4,6 százalék) és az Egyesült Királyságban (4,5 százalék) nőttek az árak.
Szektorbontásban a legnagyobb árdrágulás a közlekedésben (5,6 százalék), az ingatlanpiacon (4,9 százalék), illetve a szeszesital és dohánytermékek (3,1 százalék) piacán volt. Csökkentek ugyanakkor a ruházati termékek (-2,8 százalék) és a telekommunikációs szolgáltatások árai (-1,8 százalék).
Havi szinten a legnagyobb árdrágulást a ruházati termékek (1,8 százalék) és az egészségügyi termékek (0,5 százalék) mutatták. Az élelmiszerárak és az oktatási szolgáltatások árai egyaránt 0,2 százalékkal csökkentek augusztusban júliushoz képest.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.