Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Idén elérheti a 4,27 milliárd dollárt a Facebook közösségi oldal üzemeltetőinek bevétele – derül ki az eMarketer nevű piackutató cég kedden közzétett becsléséből.
A várakozások szerint a hirdetésekből 3,8 milliárd dollár folyhat be, vagyis dupla annyi, mint tavaly. Sőt, a piackutató jóslata szerint 2012-ben 5,78 milliárdig tornázhatják fel a bevételt, magasabbra az előzetesen vártnál.
Idén a jelentősebb tételek között említik az oldal virtuális pénzéből, a Facebook Creditből befolyt 470 millió dollárt. 2010-ben ez a tétel még csak 140 millió dollárt volt. A virtuális pénzből játékokat és más termékeket lehet vásárolni.
Debra Aho Williamson, az eMarketer vezető elemzője úgy látja: a Facebook bevételének összetétele később változhat, csökkenhet a hirdetésekből származó összeg aránya, nőhet viszont más bevételek aránya, például a Facebook Crediteké - olvasható a marketwatch.com-on.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Kilátogatott még a pályára Anya Taylor-Joy, de a magyar celebek is képviseltették magukat Liptai Claudiától Dobó Katáig.
Ez a HVG heti gazdasági összefoglalója.