Nem félünk eléggé
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Hatszázhúsz millió forintos ráfordítással átépíti a Szekszárd-Decs pályaszakaszt a MÁV Zrt.; a felújításnak köszönhetően nagyobb sebességgel járhatnak a vonatok - közölte a közlekedési társaság csütörtökön.
Szekszárd és Decs között összesen 4646 méteren vágányszabályozást végeznek és síneket cserélnek, Decs és Bátaszék között pedig gépi padkarendezés zajlik, a munkát október 16-ig fejezik be. Addig Baja és Sárbogárd között a vonatok módosított menetrend szerint közlekednek, Tolna-Mözs és Bátaszék között pedig vonatpótló autóbuszok szállítják az utasokat.
A Szekszárd és Decs közötti öt és fél kilométeres szakaszon a motorvonatok eddig óránként 40, más vonatok 20 kilométeres sebességgel közlekedhettek. Az átépítés után hatvan kilométer lesz a megengedett sebesség. A MÁV sajtóosztálya közölte azt is, hogy távlati terveikben szerepel a Decs-Bátaszék szakasz átépítése is.
Drámaian nő a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. Lépni kell! Nem csak a józan üzleti megfontolás, hanem a jogszabályoknak való megfelelés érdekében is.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A Tisztelet Társasága alapítója hosszú betegség után halt meg, 54 éves volt.
14 kilót fogyott a német aktivista.