Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A megyei jogú városok közösségi közlekedésének magasabb szintű állami támogatása a célja öt kormánypárti képviselő ma benyújtott törvénymódosító indítványának.
A Kósa Lajos, Borkai Zsolt, Cser-Palkovics András, Szalay Ferenc, Székyné dr. Sztrémi Melinda (mind Fidesz) és Habis László (KDNP) nevével jelzett törvényjavaslat a szektor eddigi fogyasztói árkiegészítés drasztikus, legalább 40 százalékos emelését irányozza elő.
A ma benyújtott törvénymódosító javaslat másik érdekessége, hogy a képviselők a megyei jogú városok tömegközlekedési rendszerének megmaradásával indokolják a támogatási szintek emelésének szükségességét. A főváros esetében azonban a "személyszállításban az állam által nyújtott utazási kedvezmények miatti bevételkiesés ellentételezése céljából" megállapított fogyasztói árkiegészítés emelését a beterjesztők nem látták indokoltnak.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
„Én itt már minden »hülyére« szavaztam. Értelmes, világlátott, anyagilag stabil helyzetben lévő embernek szerintem tilos politikai párt közelébe mennie itthon” – mondja a magyar „orr”. HVG-portré.
Dopeman a „Jó arcok”-at, Kocsis Máté a „Zebra” nevű kört vezeti. Na de melyik kört vezetheti Schmidt Mária?
Nem kell már tartós tejet venni, jön a világháború, kivéve Magyarországon – üzeni Orbán. Megnéztük, mi igaz az állításaiból.
Kellemes zenei aláfestés jellemzi, egy mosolygó pap is felbukkan benne.