Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A legnagyobb európai kiskereskedelmi hálózat - világszinten is második a forgalmat tekintve -, a francia Carrefour legújabb számai azt jelzik, hogy a nyugat-európai fogyasztók mindinkább megfogják a pénzt a romló gazdasági és kereseti kilátások közepette, miközben az eladósodott kormányok is farigcsálják a szociális programokat.
A Carrefour forgalma 22,8 milliárd euró volt a harmadik negyedévben, 0,3 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Csak a felzárkózó piacokon növekvő forgalom ellensúlyozta a fő nyugat-európai piacok szűkülését. Franciaországban, ahol a csoport a forgalmának 40 százalékát bonyolítja, 4,6 százalékkal csökkent a bevétel.
A csütörtökön megjelent forgalmi beszámolóval együtt a Carrefour megint rontotta profitelőrejelzését, négy hónapon belül negyedszer. Most üzleti eredménye 20 százalékot elérő csökkenését jósolja erre az évre, a szeptemberben jelzett 15 százalékos visszaesés helyett.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.