Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Az Egyesült Államokban havi szinten 1,1 százalékkal nőtt szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom, az augusztusi 0,3 százalékos bővülés után - közölte az amerikai kereskedelmi minisztérium pénteken. Elemzők 0,8 százalékos bővülésre számítottak.
A gépjármű-értékesítés nélkül számolt forgalom 0,6 százalékkal nőtt az augusztusi 0,5 százalékos emelkedés után. Elemzők ennél az almutatónál 0,4 százalékos növekedésre számítottak.
A kiskereskedelmi értékesítések összértéke a szezonális és naptári hatásoktól tisztított adatok szerint 395,47 milliárd dollár volt.
Az autó- és autóalkatrész-eladások 3,6 százalékkal nőttek szeptemberben az előző hónaphoz képest. Emelkedtek az éttermi, bútor-, ruházati és áruházi eladások. Bővültek a nem áruházi értékesítések is, amely kategóriának fontos részét képezik az internetes eladások. Csökkentek ugyanakkor az építőipari, sporteszköz- és élelmiszer-eladások.
Elemzők azért kísérik figyelemmel a kiskereskedelmi forgalom alakulását, mivel az fontos mutatója a lakossági fogyasztásnak. Utóbbi a gazdasági növekedés egyik legfontosabb mozgatója.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.