Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A FuturAqua Ásványvíztermelő és Vagyonkezelő kedden benyújtotta törzsrészvényeinek tőzsdei bevezetésére vonatkozó kérelmét - írja a Napi Gazdaság. A társaság szeptember végén még azt közölte, hogy október 12-én indulhat a kereskedés a papírjaival a BÉT-en.
A 92,6 millió forintnyi jegyzett tőkével rendelkező vállalat jelenleg a kilenc alapító kisrészvényes tulajdonában van, amelyek közül hét magánszemély, kettő pedig az igazgatósági tagok érdekeltségi körébe tartozó budapesti gazdasági társaság - írja a Napi Gazdaság. A cég kisajátítás útján szerzett saját részvényeket visz tőzsdére - mondta a lapnak Láng Balázs igazgatósági tag.
Az áprilisban részvénytársasággá alakult vállalat a kizárólagos tulajdonába tartozó Olup Aqua Ásványvíztermelő Kft.-n keresztül két törzskönyvezett ásványvízkúttal rendelkezik Fejér megyében, emellett pedig számos más vízbázis kvótáinak vagyonkezelője és vagyonhasznosítója.
A cég a közeljövőben két nagyobb beruházással számol: saját tulajdonú zacskózójában már az idén tervezi a termelés beindítását, 1,2 hektáros beépíthető területén pedig a jövő évre ütemezi egy palackozóüzem felépítését.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A miniszterelnök Digitális Polgári Köröknek küldött heti hírlevelében úgy véli, ha van amerikai álom, van magyar álom is: a saját otthon.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban az Opel zászlóshajó kategóriás SUV-ja.
A projekt költsége 46 millió euró volt, teljes egészében az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank finanszírozásában.