Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
A jen erősödése miatt elsősorban Európában bővíti gyártását a Toyota.
A japán autógyárnak az európai műveleteket irányító igazgatója szerint 265 millió eurót szánnak a termelés bővítésére két üzemben: Nagy-Britanniában az Auris új generációját, Törökországban egy új kompakt limuzint fognak gyártani. A bővítéssel 1 900 új munkahely jön létre az igazgató szerint.
A Toyotát sok más exportorientált japán vállalathoz hasonlóan érzékenyen érinti a jen erősödése, és ezért az egykori világelső hátrányba kerül fő versenytársaival a külföldi piacokon: az idén be kell érnie a harmadik hellyel a General Motors és a Volkswagen után.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések az üzleti stratégiába építéséhez.
Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Az elektromos járművek terjedésével az akkumulátorgyárak már bevették Európát, de sürgősen gondoskodni kell az akkuhulladék feldolgozásáról is. A becslések nagyon rövid időn belül mennyiségi ugrást jósolnak.
Felföldi József szerint a végjátékban a NER levetett minden álcát, és már simán csak lop.