Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Az olcsóbb áruk irányába mozdult el a kereslet a dezodorok és testápoló termékek 3 milliárd forintos piacán - közölte a Nielsen Piackutató.
A piackutató adatai szerint tavaly több mint 2 millió testápolókat és kozmetikumokat tartalmazó ajándékcsomagot vásároltak a karácsonyi ünnepi szezonban. (A Nielsen a felmérés adatait és következtetéseit a tavaly karácsonyi forgalom alapján állította össze.)
Melisek Eszter, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója a társaság közleményében kiemeli: két év tapasztalata alapján a kozmetikai ajándékcsomagok értékesítésének csúcsidőszaka a karácsonyt közvetlenül megelőző két hét.
A tavalyi karácsonyi kozmetikai csomagokba dezodorból került a legtöbb, utána a korábbi években vezető tusfürdő következett, megelőzve a kéz- és testápoló krém, szappan, illetve sampon termékeket.
Az árakkal kapcsolatban Melisek Eszter hangsúlyozza: a piac a legolcsóbb, 1000 forintnál alacsonyabb áron kínált csomagok felé mozdult el, piaci részesedésük 24 százalékról 30 százalékra emelkedett múlt év karácsonykor az előző évi szintről, a 2000-2499 forint közötti kozmetikai csomagok piaci részesedése 4 százalékról 5 százalékra nőtt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Hová tűnt a 45 éves múltra visszatekintő Magyar Formatervezési Díj, és mi lett a hazai innovációt bemutató magas színvonalú kiállítással? Amióta a Magyar Formatervezési Tanácsot a Jakab Zsófia vezette divatügynökség alá szervezte a kormány, a designból „kreatívipar” lett, és csak a nagyratörő víziók maradtak.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Érdekes, hogy a „luxizás” ellen most szót emelő Lázár magántulajdonában is volt már ilyen típusú autó.
Idén először a kormány nem utólag dob mentőövet az adósságoktól roskadozó kórházaknak.
Wimbledon friss bajnoka nemcsak az edzésben, az étkezésben sem bízik semmit a véletlenre.