Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Csődöt jelentett az American Airlines légitársaság és anyacége, az AMR is azt követően, hogy nem tudott bérmegállapodást kötni a pilótákkal és egyre nehezebben viselte el az emelkedő üzemanyagárak okozta költségnövekedést. Az AMR a harmadik legnagyobb légi cég az USA-ban.
Az AMR volt eddig a nagy amerikai légitársaságok között az egyetlen, amely az elmúlt évtizedben el tudta kerülni a csődöt - írta a Reuters.
A csődvédelmi dokumentumokban a cég azt közölte, hogy eddigi kiadáscsökkentési erőfeszítései nem hoztak megfelelő eredményeket és nem tudja tovább folytatni a működését a jelenlegi "nem versenyképes költségstruktúrában".
A rivális cégek a hírügynökség szerint a csődeljárásokat arra is használták, hogy átalakítsák a munkaszerződéseket és csökkentsék költségeiket.
Nem csoda, hogy ma az AMR-nél a legmagasabbak a munkaerőköltségek, illetve ez a cég az egyetlen, amely támogatja a dolgozók nyugdíjait is.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
A hitel megfelelő előkészítésén nem csak az múlik, hogy kap-e hitelt egy cég, hanem az is, milyen költségek mellett.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Továbbra is egyértelmű, hogy a kárpátaljai Palágykomorócon elkövetett templomgyújtogatás hamis zászlós akció volt, s az is világos, hogy a magyar kormány reakciója ártott a kárpátaljai magyar közösségnek – mondta a HVG-nek Rácz András történész, Oroszország-szakértő.
Az Igazgyöngy Alapítvány alapítója kudarcnak éli meg, hogy nem sikerült rendszerszintű változást létrehoznia.