Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Deutsche Bundesbank pénteken jelezte, hogy nem ellenzi euróövezeti pénzeszközöknek az IMF rendelkezésére bocsátását az euróövezeti válság rendezésének finanszírozására.
"Nyitottak vagyunk az IMF rendelkezésére álló összeg megemelése ügyében" - közölte a Bundesbank szóvivője a Dow Jones hírügynökséggel, hozzátéve, hogy ennek technikai részleteiről és a német hozzájárulás mértékéről konstruktív tárgyalások folynak a kormánnyal. A Bundesbank szóvivője azonban hangsúlyozta annak fontosságát, hogy a művelet lebonyolításakor IMF jogosítványainak figyelembe vételével kell eljárni, az összegeket az IMF általános számlájára kell befizetni, nem pedig egy kifejezetten az euróövezeti országok számára létrehozott eszköz számára.
Még novemberben a Bundesbank buktatta meg a G20 és a vezető fejlődő országok tervét pénzeszközök mozgósítására az IMF szervezésében az euróövezeti adósságszolgálati válság megoldásához azzal az indoklással, hogy az gyakorlatilag a költségvetési hiány pénznyomtatással történő finanszírozásával lenne egyenértékű. A Bundesbank bejelentése nagyban hozzájárult az euró és az európai részvényindexek pénteki erősödéséhez.
Az euró pénteken a kora reggeli 1,33 dolláros árfolyamról a déli órákra 1,34 dollárra erősödött. A forint az euró erősödésével párhuzamosan a kora délelőtti 308 forintos euró jegyzésekről 306-ra erősödött. Svájci frankban a forint 249-ről 248 alá, dollárban 230-ról 228-ra, japán jenben 2,96-ról 2,94-re erősödött.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Több nőjogi szervezet aggodalmát fejezte ki, hogy a marketing kampány nemcsak sminktermékeket, de a pornóipart is népszerűsítheti.