Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2016-ig körülbelül 50 milliárd eurót készül költeni vasúti kocsikra és a pálya korszerűsítésére a német vasút, a Deutsche Bahn.
Az eredeti beruházási összeget 3,5 milliárd euróval megtoldották, így most 49,5 milliárd euró áll rendelkezésre, amelynek kétharmadát az infrastruktúrára, egyharmadát járművekre és minőségjavításra akarják fordítani. A beruházást részben szövetségi, részben saját forrásokból finanszírozzák.
Az adósságválság ellenére a DB idén rekordnyereséget vár és 2013-ig a mostanihoz képest majdnem 10 ezer fővel készül többet foglalkoztatni, így otthon és külföldi leánycégeinél összesen körülbelül 300 ezer főt alkalmaz majd.
A Deutsche Bahn tavaly már több mint 4 ezer fővel növelte alkalmazotti létszámát.
A cég a vasúti reform, 1994 óta 150 000 állást szüntetett meg, ezért is tartják kiemelkedően fontosnak az elkezdődött létszámbővülési folyamatot. A vasúti vezetők az utánpótlás szempontjából is elengedhetetlennek tartják a munkahelyteremtést, mert azzal számolnak, hogy a következő 15 évben nagyjából 80 ezer alkalmazottjuk megy nyugdíjba.
A német vasútnál dolgozók átlagéletkora 46 év, de az alkalmazottak 42 százaléka 50 év feletti.
A külföldi leánycégeknél dolgozókkal együtt a Deutsche Bahn körülbelül 290 ezer embert alkalmaz most.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egyre több a vendégmunkás, miközben a hazai munkaerő-tartalék – a kormány ígéretével szemben – nem apad. A tartaléksereg aligha aktivizálható, nagyszámú új munkahely pedig nem keletkezik.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Többek között Dés László, Presser Gábor, Spiró György is felszólalt a terroristákat éltető északír raptrió koncertje ellen.