Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Már második egymást követő hónapban javult az üzleti és a fogyasztói hangulat az euróövezetben a részletes adatok alapján februárban: az Európai Bizottság kedden közzétett átfogó hangulatindexe (ESI) 94,4 pont volt a januári 93,4 pont után.
Elemzők 94,0 pontot vártak februárra.
Januárt megelőzően márciusig visszamenőleg csökkent a mutató, ami azt jelezte, hogy a vállalatok és a háztartások borúsan látják a jövőt, és nem nagyon költekeznek, visszafogva a gazdasági növekedést.
A fogyasztói hangulat mutatója, bár még mindig a negatív tartományban van, februárban mínusz 20,3 pontra javult a januári mínusz 20,7 pontról. A szolgáltató cégeknél mínusz 0,9 pontra romlott az index a mínusz 0,7 pontról, az építőiparban mínusz 24,5 pontra javult mínusz 28,1 pontról, a kiskereskedelemben mínusz 15,5 pontról mínusz 14,3 pontra nőtt.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Egy magyar bombaszakértő segítette az 1920-as években a japán elnyomás ellen harcoló koreai szabadságharcosokat – derül ki Csoma Mózes, a Károli Gáspár Református Egyetem bölcsészkarának dékánja, volt dél-koreai magyar nagykövet tanulmányából.
Olaszországi nyaralása idején történt végzetes baleset az osztrák extrémsportolóval.
Az Evergrande csődje óta tudhatjuk: elég nagy bajok vannak a kínai ingatlanszektorral.